Monday, June 15, 2009

Hye geng...

What make me want to have blog?
Ini suma Mun punya idea, hahaha kalau tak takdenya aku berminat nak wat benda-benda alah macam ni...
almaklum la, aku ni boleh gak dikategorikan dalam golongan-golongan orang yang buta IT. heheh, jujur ni...
bukan taknak try, tapi di samping malas nak explore benda- benda macam ni, aku sebenarnya tatau apa yang nak dan akan dicoretkan..
tapi, in order to keep in touch with those best friends yang tak mampu aku listkan satu persatu nama mereka coz terlalu ramai, aku usahakan jugak mengkreatifkan diri wat suma ni...
ok, u guyz, though aku takde fb or friendster, but hope korang sudi la jenguk-jenguk blog aku yg tak seberapa ni...
FYI, Mun is my practical's friend kat Bernama.
She was a UKM student...
Aku sekarang ni tengah training kat Bernama as reporter..ahaks!!!
tinggal kurang dari dua minggu je lagi aku akan habis training kat sini..
Can't wait to go back to study period. juz miss it so much!!!
miss u guyz too... :)

1 comment:

  1. aloha...cayalah, akhirnya wat gak, ak dh berjaya menghasut hg selama sebulan..huhuhuhuhu..jenuh la gak menunggu..wlpn hg dh nk blah, jgn lupa meroger ak tau..

    ReplyDelete