Thursday, June 18, 2009

ArGh, GerAm............!!!!!

Tension tahap nak pecah kepala dah ni...
dat someone is really annoying!!! geram gla dah aku ni.
dok pot pet pot pet depan aku, tapi sebenarnya dia sendiri pun NOTHING!!!!
KOSONG!!!!ZERO!!!! sehari suntuk pun dia memerap dalam opis jer...
naik bawah, turun atas!!!! lantak pi, salah sudah aku cakap...
tak kisah ar, janji aku puas!!!
rencana aku keluaq pun sebab dia kata ats dorongan dia!!!blah ar!
sikit pun tak!!! benci999!!!
hoho tak sabar dah aku nak habiskan sesi internship ni!
walaupun aku cdih gak nak tgal BERNAMA ni sebab dah jatuh 'sayang' kat akak2 kat sini...
tapi, dengan adanya dat someone, aku memg tkleh blah!!!
sabaq ila...
kurang dari seminggu jer lagi...

1 comment:

  1. ila, relax ar wei, gua pown cmtu gak. , (nsihat je lbh,tp ak pown berperasaan cmtu gak)aduhaiiiiii:(

    ReplyDelete