Saturday, June 20, 2009

Go0d foR mE aGain...


Hem, Alhamdulillah thanks alwez God for being with me and bless me in whatever i do..guess what, feature wtiting yang aku tulis not only been flashed by BERNAMA on its website, but telah dipakai oleh beberapa newspaper kat sini... :D18 hb 6, Sinar Harian versi utara guna n put it in Khazanah Utara part, and on 19 Jun, paper utusan malaysia plak yang pakai.2 days in a row dua newspapers yang berlainan guna my rencana.I ma so glad n sangat2lah teruja plus proud!!!Proud of myself n u deserve it girl!!!hahaha, puji diri sendiri lah, sapa lagi kalau bukan aku sendiri, kan...Di kesempatan yang ada ni, aku nak ucapkan tersangatlah banyak terima kasih yang berkasih2222 kepada suma pihak yang tolong aku in completing and finishing dat feature!!!Especially to Kak Sue for editing and most importantly polishing it,sampailah rencana tu tersusun elok dan sangatlah sedap dibaca, chewah...heheheThanks gak to Pak Cik ZB sebab sudi pergi amek gambar, very nice shoot la pak cik!!!Thank also to mak yang selama ni sudi menjadi pendengar setia masalah dan rungutan2 aku kat tempat kerja yang tak pernah habis...Sampaikan bila aku masuk je dalam umah pas balik keja, mak mesti tanya, ap cita hari ni...hehehaku apa lagi, buka kitab la.. dari yang hepi story sampai la story dan incident2 yang membengangkan aku... :/Last but not least is thanks B... :DBanyak B sabar ngan I yer...Teruskan bersabar tau...ok dats all...daaa...

No comments:

Post a Comment