Tuesday, June 16, 2009

Haaaaapppppy daY!!!

Hehehehe, agaknyer apa lah yang hepi sangat yer? ekcelli my feature writing about the crystal at Gunung Keriang is already flash on Bernama's website.
Citenyer camni lah...
Supervisor training aku merangkap biro chief kat Kedah ni mintak aku tuliskan satu rencana..
dia tak specify kat apa2 tajuk, as long as aku ada idea then just write dia kata.
aku pikiaq punya la lama.. first sekali yang terlintas kat kepala hotak aku is pasal PPSMI issue yang tak pernah ada penghujungnya.., pastu rasanya cam susah pulak, aku tukar nak wat pasal air yang paling sensasi kat Kedah.. Guess what? air ketom la...
pikiaq punya pikiaq punya pikiaq...susah siot...
nak kena call jabatan narkotik la, call tabib la macam2 lagi la..kena atur appoinment la..malas aku... so,memandangkan aku ni seorang yang kurang rajin, aku decide nak wat pasal batu kristal kat Gunung Keriang...
Di samping dekat ngan umah aku, informasi pasal batu kristal juga senang nak dapat...
Tapi, walaupun dengar cam mudah, tapi hakikatnya susah jugak la...
Nak pikiaq intro pun amek masa tau.. tapi alhamdulillah...akhirnya berkat bantuan ramai pihak, aku berjaya jugak menyiapkan rencana pasal batu kristal ni... last week aku antar ke HQ Bernama, today baru rencana ni diflashkan kt website Bernama.
Rasa sangat teruja and excited.. ada nama sendiri weh, bangga jugak la...hahaha
Thanks God... thanks jugak kat Kak Sue yang kiut yang sudi mengedit aku nyer story...
keja jadi senang bila ngan kak sue, thanks again kak sue...
Thanks jugak kat jurufoto kat sini iaitu Pak Cik Zainol. Dia yang pg amek gambar kat Gunung Keriang...alhamdulillah 4 keping gambar dipakai... nanti korang sudi-sudikan lah membaca rencana tu yer...
Daaaaaa... :)

No comments:

Post a Comment