Tuesday, June 23, 2009

2 haRi je laGi...




Tolak hari ni, tinggal dua jer lagi tugas aku sebagai trainee kat BERNAMA ni...hari jumaat ni tamatlah sumanyer..., tak sabar sangat, tapi tak dinafikan perasaan sedih tetap ada. pengalaman yang takde kena mengena ngan my academic pun ada and banyak.Aku belajar kenal 'orang'..macam2 orang yang aku kenal kat sini.
Dari yang 'mulia' sampaila yang 'keji'...
Aku tau bukan right aku nak judge or nak labelkan orang ini as 'mulia' and orang itu as 'keji'.
Tapi aku punya otak yang masih berfungsi dan waras, aku masih mampu bezakan ap yang dikatakan mulia dan ap yang dikatakan keji itu...
Salahkah orang itu menjadi keji? Ya memang salah...Keji tidak tersenarai langsung dalam senarai sifat2 mahmudah, mahupun senarai pendek juga tidak...
Aku pun bukanlah baik sangat, apalagi 'sempurna'...coz nobody is perfect..
tapi sebolehnya aku takmau dilabel sebagai keji.!!!!
So, avoid youself from jadi keji or dekat dengan si keji...
daaa.....



No comments:

Post a Comment