Wednesday, October 21, 2009

rindu tetiber...

slam... fr no reason, i miss everyone (means everyone)... ape yek?byk merepek tol aku lately...maybe sbb agak bengong dgn esemen yg bertimbun2..
ops!dn't ever get me wrong ok!bkan wat keje last minute, tp keje2 ni cm tk penah habis..
musykil tol aku, keje2 ni 'beranak' ker?
ops!saper plak yang mengandungkan 'em?
settle satu task, muncul lak yang lain...
habis yg lain, dtg plak yg baru...
settle yg baru, dapat plak yang aku dh tatau nak define cmane.
dat's why la aku ckap esemen2 ni beranak!!!
Cam time internship dlu, hari2 esemen, lg aku bengong.
so, wut's new?ntah ar..cm tkde paper. though hari2 ade jer jd dlam hidup aku ni. yang manis and yg pahit. sume aku telan sama jer...
tp kn, bestnye kawan2 yg dah grad. fuh, jelez tol aku tgk dorg pkai robe.
STOP!!!!!!!! tk lame sudah, 1 more sem to go. be enthusiastic and be patient keh!
tp, pastu aku nak jd ape?
cuak plak aku, soklan2 tu la yg selalu memburu aku, kdg2 cmk nighmare pun ada gak.
wah, dhsyat tu, tu blum grad lag, kalu dh grad gumaner lor gamaknyer...
tau le...
but, mak aku selalu pesan, selalu ad usaha dan tawakkal apsti ada rezki drNYA.
dan aku tk penah wonder pasal tu. aku beserah dan terima seadanya. yang pnting?
apa yg penting? kerjasama...apa yang pnting? kerjasama...
hahahaha tetibe terkuar lgu wonderpets lak pehal? takder, hati suci lag murni aku ni nk ckap, yg penting tawakkal dan usaha kena seiringan...
so, to ally my friends yg aku sendiri tatau samade dorang bacer blog aku ni atau tk, jan sesekali berhenti berusaha dan bertawakkal keh...amin...
daa....

No comments:

Post a Comment